Twój koszyk 0,00 zł / 0
do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym wloczkowo.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@wloczkowo.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres: ESTA Ewa Zadykowicz, ul. Familijna 27; 15-157 Białystok.

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

 

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 


(Dane sprzedawcy):
ESTA Ewa Zadykowicz
ul. Familijna 27
15-157 Białystok

 

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer zamówienia…... .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .

 

Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 


Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi klient (konsument).

 

Reklamacje towaru

 

Jeżeli podczas użytkowania zakupionego towaru okaże się, że wystąpiła jego wada mogą Państwo złożyć reklamację. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową (wady towaru) przez 2 lata od dnia odbioru przesyłki. Powinni Państwo zawiadomić sprzedawcę w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia wady. Zawiadomienie jest niczym innym jak zgłoszeniem reklamacji.

 


Opis procedury reklamacyjnej: 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@wloczkowo.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 
1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

 

 

 

 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl